.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارانه نقدی به حساب مازندرانی ها واریز شد

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مازندران از واریز یارانه نقدی مرحله دوازدهم از امروز ( سه شنبه ) به حساب شهروندان این استان همزمان با سایر استان ها خبر داد .
یارانه نقدی مرحله دوازدهم به حساب مازندرانی ها واریز شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا ' محمود شعبان زاده '  افزود : سرپرستان خانوار مازندرانی از صبح فردا ( چهارشنبه ) می توانند یارانه نقدی این مرحله را دریافت كنند .

وی با اشاره به مبلغ سرانه یارانه نقدی ، اظهار داشت : سرانه یارانه نقدی هر نفر در این مرحله نیز 455 هزار ریال است كه این مبلغ به حساب شهروندان واریز خواهد است.

شعبان زاده اظهار داشت : در مرحله یازدهم در مجموع بیش از 142 میلیارد تومان به عنوان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار در استان مازندران واریز شده است .

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران اضافه كرد : از ایتدای توزیع یارانه نقدی تا پایان مرحله یازدهم در مجموع بیش از یكهزار و 700میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار مازندرانی وازیر شده است .

وی با اشاره به تاخیر در پرداخت یارانه نقدی مرحله دوازدهم ، بیان داشت : در حال حاضر پالایش اسامی افراد پردرآمد در حال انجام است و این موضوع موجب تاخیر در پرداخت یارانه نقدی این مرحله شده است .

شعبان زاده اضافه كرد : شهروندان مازندرانی در صورت بروز هر گونه مشكل می توانند به این مجموعه مراجعه كنند تا اقدامات لازم نسبت به رفع مشكل صورت گیرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.